mandag, juni 09, 2008

Sidste uges LM Style layouts

Jeg fik vist ikke postet sidste uges LM Style layouts, så det må vi rode bod på. Alle tre projekter er lavet med de super frække Cosmo Cricket Hello Sunshine - farverne er kække og stærke, og jeg er meget begejstret for serien.

Det første layout er med billeder af Louise på Frilandsmuseet. Det kan være lidt svært at se, men husets farver er nøjagtig mange til baggrundspapiret. Endnu et layout, hvor jeg har måttet rumme "white space". Selvom det kunne se sådan ud, så er det her layout ikke lavet efter samme skitse som Halloween-layoutet ...


Andet projekt er Kristians fødselsdagsgave-gavekort og -skattejagtsbrikkerne. Da der ikke skulle nogle billeder på legede jeg bare med farver og figurer. Baggrundspapiret er fra Cosmo Crickets 8x8 paper pad, hvor alle papirerne har en fin dekorativ kant - ret lækkert:

3 kommentarer:

Netti sagde ...

Totalt fedt papir cosmo cricket. Jeg er helt vild med den farve.

Sikke da et lækkert gavekort du har lavet til ham og sikke en rigtig god idé.

Linda sagde ...

En kanon god ide med skattekortene til Kristian og nogle flotte LO. Du har ret det papir er bare for lækker.

Pia sagde ...

super flotte loer og total lækkert papir