fredag, juni 27, 2008

Mere KI Bloom

Bevæbnet med KI Bloom papirer og embellishments samt en Becky Fleck skitse gik jeg i gang med at scrappe dette billede af Kristian. Min journaling handler om Kristians farverige muligheder og fremtid.


Med hensyn til mit forrige indlæg:
- nej, det er desværre ikke min håndskrift men derimod rubons fra American Crafts.
- nej, det er desværre ikke mig, der finder på de vise ord. De kommer fra min ordbog over ordsprog. Den er super til at finde på lidt at skrive på kortene. Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke tidligere har tænkt på at bruge citater og ordsprog på kort?

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Fedt billede ;) Og sjovt LO - god brug af farverne super scrapemne.

lam sagde ...

flot layout og nej hvor jeg glæder mig til at få min pakke fra lifetime moments, for jeg har nemlig bestil den serie og når jeg kigger på dine flotte kreationer,kan jeg slet ikke vente med at komme igang

Charlie sagde ...

Jamen hvis det ikke er din håndskrift - så kan vi godt være venner alligevel, jeg var blevet lidt uklædeligt GRØN af misundelse hvis det var. LOL. OG jeg har sørme en award til dig "hjemme hos mig" fordi du er sådan en inspirationskilde.