tirsdag, marts 10, 2009

Sutsokker en masse (68/365)


For mere end et år siden havde min mor nogle rigtig lækre sutsko / sutsokker med hjem fra Tyskland. Efterfølgende har både hun og jeg forsøgt at genfinde sutsokkerne uden held. Dem der kender mig, vil vide, at jeg ikke ret gerne har noget på mine fødder. Men da jeg får kolde fødder, er det nu smart at have noget på dem. Disse sutsokker passer mig ganske glimrende, og det var derfor en sand fornøjelse at finde dem i C&A i Bonn. Alle disse par er nu ikke til mig alene ;o)

2 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor ser de bare skønne ud. Jeg er heller ikke glad for strømper og har også kun noget på fødderne, når det er for koldt.
Velkommen hjem :)

Margit sagde ...

Det ser godt ud... jeg er også født med bare tæer(!!) og kan allerhøjst have crocs på fødderne. Faktiak helst året rundt ;-)
Men de sokker ser rigtig go'e ud :)