onsdag, marts 18, 2009

LM chicks - jeg har scrappet!! (77/365)


Hold da fast - siden Kristian fik at vide, at han var ansat hos FN, har jeg ikke kunnet samle mig om at scrappe. Der har været så meget, der skulle gøres herhjemme først. I dag er der faldet så meget ro på feltet, at jeg har lykkedes med at scrappe. Jeg har brugt en skitse fra Inspired Blueprints og papirerne er fra Au dela des Cimes. Papirerne er virkelig smukke i mønstre og farver. Billederne er fra min første tur til USA i marts 2007, hvor Kate tog billeder af os alle - her er det vores girl band ;o)

4 kommentarer:

Margit sagde ...

Hvor er det FINT... lækre farver sammen.... enkelt og stiligt. I ser så glade ud.

Eva (Fister) sagde ...

Flot og enkelt layout. God måde at tage et gruppebillede på - kun fokus på ansigterne og lidt oppe fra.

Netti sagde ...

Hvor er det lækkert lavet i sin enkelthed. Og sikke da et dejligt billede. jeg er vild med farverne.

Charlie sagde ...

Smukt og enkelt LO der viser at man ikke behøver være bange for "white space". Glæder mig til vi ses.