mandag, marts 16, 2009

Jeg er her endnu (75/365)

Men hold da fast, der er tryk på... Jeg har taget billeder dagligt, men ikke har det der ligner tid til at lægge dem op. Tror nok, at jeg lige har fået slettet week-endens billeder, men sådan kan det jo gå... De blev taget, men kommer altså desværre ikke på bloggen.

Jeg har fået en bestilling på invitationer og bordkort til en konfirmation, og de er det eneste scraprelaterede jeg har lavet længe. I dag er hele sættet blevet færdigt, så her kan I se det. Tak for lån af hesteskoene, Charlie.

4 kommentarer:

Charlie sagde ...

SÅ kom de lyserøde knapper kan jeg se. FIN indbydelse og bordkort - og det var da så lidt, jeg er da glad for at min die har været med i sådan en fin produktion =0). Dine filtblomster/blade er så søde.
Godt du snart får en lille fridag her midt i alt pakkeræset.

Margit sagde ...

Rigtig fine bord-og invitationskort. Jeg kan godt lide at de præcis antyder at det er til en pige. Enkle og med et tøset strejf.
Ses...

Netti sagde ...

Hvor er det virkelig smukt lavet. Det bliver konfirmanden helt sikkert glad for.

Anonym sagde ...

Super fed brug af punchilla.