fredag, marts 06, 2009

Stof & stil (64/365)


Til de føromtalte invitationer skulle jeg bruge 30 lyserøde knapper, hvilket ikke er så nemt at få fat i, som man skulle tro. Jeg havde fundet ud af, at jeg kunne få dem hos Stof & stil i Roskilde, men jeg var lidt loren ved at køre til Roskilde bare for knapper. Fint, tænkte jeg - jeg må kunne få dem hos en stofforretning eller lignende, så jeg driblede til Brønshøj. Vel fremme måtte jeg sande, at det ikke var helt så enkelt, som man kunne drømme om. Butikken havde masser af fine, lyserøde knapper - men priserne startede omkring 4,5kr pr. knap. Kan du forestille dig at sætte knapper for 9-10kr på en invitation? Nej, vel? Så i går måtte jeg til Roskilde, hvor jeg fik 10 lyserøde knapper for 8kr - det er en lidt anden pris, må man sige...

2 kommentarer:

Charlie sagde ...

Tænk jeg kan da ikke huske der står EURO på deres skilt - mon det er noget nyt??? Ja det har gode ting indimellem i den butik.

Gitte sagde ...

Jeg vil bestem hellet ikke bruge så mange penge på en knap når de skal på et kort. Jeg gør det gerne på de ting jeg syr. :)
Jeg har lige været dernede jeg har heller ikke set der stod Euro på skiltet.
Dine invitaioner ser flotte ud, det jeg kan se. Flotte detaljer.
Du må ha' en rigtig god weekend.