tirsdag, marts 24, 2009

Kort til fremtidige begivenheder

Det varer ikke længe, før jeg er nødt til at pakke mine scrapsager ned for at kunne flytte dem til Bonn. Det er et problem, når man så skal bruge fødselsdagskort i den periode, hvor man ikke har adgang til tingene, så derfor er jeg i gang med en mindre kortproduktion, så jeg har nogle stykker på lager.


Det første kort her er lavet med Scenic Route papir og blandede dekorationer. Skabelonen er den samme som til de konfirmationsinvitationer, jeg lavede tidligere på måneden.


Det andet kort er mit første forsøg på et criss cross kort, men det bliver ikke sidste gang. Det er en sjov måde at arbejde på og et helt andet format, end de traditionelle kvadratiske kort.

9 kommentarer:

Charlie sagde ...

Sådan et criss cross kort har jeg stadig til gode at lave - jeg får mere og mere lyst hver gang jeg ser et af dem og så glemmer jeg det igen. LÆKRE filtstjerner og fine farver.

Jeg kan virkelig godt lide kort der åbner på den måde du har lavet og at noget af din tekst står på den ene og resten på den anden side.

Margit sagde ...

Hvor har du været produktiv.
Jeg kan kende papiret på første kort ;-)
De er alle rigtig søde og jeg får også lyst til at prøve et criss cross kort.
Dejligt at se at foråret har ramt Bonn... så når det vel også til DK.
Håber I snart har styr på noget at bo i ;-)

Eva (Fister) sagde ...

Flotte kort - og meget forudseende af dig, at du lave et lille lager :o)

Pia sagde ...

Wow skønne kort i dejlig friske farver

Netti sagde ...

Uha ikke scrappe..det bliver hårdt. Flotte kort der er dekoreret så flot.

Helle Sahl sagde ...

Begge super skønne kort. Virkelig lækre farver sat sammen. Skønt pynt.

Heidi sagde ...

så super flotte kort du har lavet - er vild med stjerne papir og filt stjernerne ;o)

Maribi sagde ...

Iiiih, nogle super flotte kort. Super ide med criss cros sder ikke er kvadratisk, det må prøves..
Fortsat god dag fra mig til dig:0)

Gitte sagde ...

Hvor er det nogle skønne kort du har lavet. Lækre farver og nogle skønne detaljer. Super flot lukning på det øverste. Jeg kan godt lide at du har lavet criscroskortet aflangt. Det skal jeg da huske.:)
Du må ha' en rigtig god weekend.