torsdag, oktober 16, 2008

Torsdag = nyt LM Style!

Det er længe siden, jeg har haft layouts med i LM Style på grund af ferie mm., men i dag er jeg med igen. Ugens tema er "Sweater weather", og vi fokuserer på, hvordan man kan tilføje lidt blød struktur til sine layouts. Begge mine layouts er med billeder fra vores tur til Storbritannien.

Det første layout er fra vores hus i Wales, scrappet med Fancy Pants All Fall, som er en helt fantastisk serie til efterårslayouts, thickers, Maya Road pompoms og blomster, Heidi Swapp sommerfugle med mere:

Det var virkelig et dejligt sted, vi boede.

Maya Road blomsterne er lækre.

Det andet layout er lavet med Creative Imaginations papirer - og de kunne formentlig ikke have været meget mere perfekte. Det er fedt, at der er et æbletema i scrapbooking for tiden, for jeg elsker at tage billeder af æbler.

Nå ja, måske varer det lidt, før det er cider...

6 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åhhh.... hvor er de dog bare flotte begge 2, herlige farver, billeder og opsæt.

Netti sagde ...

Total fede layouts du har lavet. og ja de blomster er da for lækre.

Eva (Fister) sagde ...

Rigtig flotte layouts. Er især vild med æblelayoutet (og kan også godt lide at tage billeder af æbler :o)

Charlie sagde ...

Jeg har noget ældre papir med sweater mønster - genial ide at bruge det til efterårs LO. Og dine foto af husene er perfekt beskåret så der kommer en rigtig interessant vinkel frem. Også vild med din syning - jeg må vist se at få støvet symaskinen af. God weekend - jeg skal jo til børnefødselsdag og er så spændt på at se barnets reaktion på mit kort til hende.

View from the Hilltop sagde ...

i love these layouts!
especially the "almost cider" part.
that made me giggle.

Unknown sagde ...

Sikke et skønt æble-LO. total inspiration til en side jeg længe har ønsket at lave... Tusind tak for en masse skøn inspiration fra din side...