onsdag, oktober 22, 2008

Flere invitationer

Jeg fylder 30 i november, og det skal selvfølgelig fejres med et par (eller tre) fødselsdage. Til den ene fødselsdag har jeg lavet nogle enkle invitationer:

Fancy Pants All Fall 8x8 papirer er perfekte til kort.

Faktisk blev kortenes design til ved et tilfælde: jeg havde foldet det gule kort til at blive et 15x15 cm stort kort, skulle så bruge en skive af den gule til noget andet, skar det af og så var jeg efterladt med et lidt underligt kort. Løsningen blev at folde den anden side ind, så der kom en stor og en lille låge på kortet. Det er nok ikke sidste gang, jeg har gjort det. Jeg skal bare lige finde ud af, hvordan jeg kan pynte den type kort lidt mere, end jeg har gjort her.

5 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjj hvor er de altså lækre, og total flotte farver.

Heidi sagde ...

de ser bare super skønne ud ;O)

Charlie sagde ...

30 år - helledusseda - jeg kunne jo have været din mor - men BARE rolig - det er jeg ikke! Fine kort og sjov historie - det er lidt ligesom nye madopskrifter der opstår ved et tilfælde, ikke?

Thanni sagde ...

Rigtig fine kort - og ja store opfindelser er ofte sket ved et tilfælde ;)

Netti sagde ...

Hvor ser de kort godt ud. Jeg er vild med dit tilfældigt opdaget desing - og sikke en god idé at de ikke er ens. Kanont lavet - og så i noget af mit ynglingspapir.