onsdag, oktober 29, 2008

BOO en gang til

Mine forældre holder hvert år Hubertus med nogle venner, som har to børn. Hvert år laver min mor et eller andet sjovt for ungerne, og i år var det så tanken, at hun skulle give dem boo-poser. Tanken var endvidere, at jeg skulle lave poserne ;o)

De brune poser er fra Søstrene Grene (de er gode i levering af fine poser), og de er egentlig pyntet ret enkelt med lidt Heidi Grace papirer, thickers og lidt pynt:


På to af poserne er der tags, på to lidt selvklæbende filt og endelig er der diecuts på de to twix. Enkelt men effektivt.

Er du klar til Halloween eller har du trukket dig helt fra ræset?

5 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

nejjjj hvor er de dog flotte, tror jeg må have lavet til børnene her også.

Sus sagde ...

Orv, hvor er de lækre...Kan man bestille sådan en ? Til sig selv ? Gid man var 10 og ikke 29 år, så var man nok mere kvalificeret !

Unknown sagde ...

Vi begynder at være klar. Der er købt spindelvæv til pynt (som om vi ikke havde nok). Der er købt tallerkner med græskar. Begge unger har fået udklædning, så jooo, det hjælper på det

Karina Beck sagde ...

Flotte poser. Virkelig gennemført.

Netti sagde ...

hvor ser det godt ud. Jeg tror ikke at Halloween er nået helt til vestjylland endnu - det meste jeg kan oppe mig til er et græskar :o)