fredag, oktober 31, 2008

Happy Halloween


Det er mørkt og koldt udenfor - og det er Halloween. Helt anderledes end Halloween sidste år. Jeg har fejret dagen med at blive klippet, lave rødkål og lagkagecreme til søndag og med at skære et græskar ud. Min mor ville gerne have et rigtig fint græskar stående på søndag, og jeg påtog mig opgaven at lave sådan et.

Pumpkin Masters har ikke alene smukke, spændende mønstre med de har også den fantastiske idé at lave skyggebilleder bagved græskaret. Så fedt! Det var et monster-arbejde at skære ud og være forsigtig, men jeg synes også, at det var alt besværet værd. Jeg har helt lyst til at skære et til ;o)


12 kommentarer:

Unknown sagde ...

wauw, hvor er det flot. Og sikke en masse halloween ting du har lavet, det ser også rigtig flot ud. :0)

Mutte sagde ...

Hold da helt op,hvor er det super flot. Det vil helt sikkert blive beundret.

Anonym sagde ...

hvor er det bare vildt. så kanon flot.

HenrietteH sagde ...

Er helt vild med dit græskar - og jeg som troede at mit var flot - det kan godt gå til de evige græskars land :O)

HenrietteH sagde ...

Najjj, hvor er det bare flot dit græskar. og jeg som syntes at mit var ekstra flot i år - men det kan vist godt gå til de evige grækskarhoveders land... :O)

Margit sagde ...

Det er intet mindre end FANTASTISK... kan godt forstå det har været svært at skære... men bestemt arbejdet værd.
God weekend.

Helle Sahl sagde ...

Hold da op, det ser godt ud. Så kan vi andre godt gå hjem. Virkelig flot! Jeg tror ikke jeg viser det til mine børn. Nu er de lige så imponeret af mine.

Lone sagde ...

Hold da magle en tålmodighed du må besidde :-o. Det er jo ikke mindre en fantastisk.

Lone sagde ...

Hold da magle em tålmodighed du må besidde :-O det græskar er jo intet mindre end fantastisk.

Charlie sagde ...

Er du VIMMER hvor det er flot - nok ikke lige velegnet når man har små fingre med til at hjælpe - men SUPERFLOT er det. Din mor blev forhåbentlig passende imponeret??

MH72 sagde ...

Hold da helt op hvor er det bare super godt skåret ud - det ser voldsomt godt ud!!!

View from the Hilltop sagde ...

WOW! that's an amazing pumpkin!!!
I love it!
Happy Halloween to you, too.