torsdag, oktober 30, 2008

Nu skulle det vist være sidste gang...

Der er lige et par Halloween-boo-projekter mere. Disse to sæt er del af denne uges LM Style, som meget oplagt hedder "Halloween treats". Jeg har skrevet artiklen, som er en vejledning til at lave et af de her boo-sæt. Nemt og hurtigt; så du kan nå det til imorgen, hvis du skulle have lyst.

Det første sæt er lavet med MME Night Light, som er en ret elegant Halloweenserie. Spanden er en græsk yoghurtbøtte, som jeg har beklædt med papirstrimler. Ved at bruge strimler af papiret, var det muligt at få det pænt hele vejen rundt om spanden. Posen er en genbrugspose; der stod et firmanavn på posen, men det har jeg fået dækket ved at sætte papir over:


Det andet sæt er lavet med MME Spooked, som er en lidt mere "børnevenlig" Halloweenserie.


Til dette sæt lavede jeg et lille boo-skilt på en side fra et Cosmo Cricket blackboard album. Skiltet hænger nu på vores dør og møder postbude og andre gæster med et lille "boo".


Poserne er, som i de var i går, pyntet med selvklæbende filt og lidt bånd:


Endelig er der lige et nærbillede af de pyntede chokoladesnacks:


Nu mangler jeg kun at skære græskar, så har jeg vist fået så meget ud af denne Halloween, som jeg kan. Jeg regner ikke med, at der kommer en masse udklædt børn og banker på døren i morgen...

3 kommentarer:

Charlie sagde ...

FIINE BOO ting du har lavet - jeg kan jo ved selvsyn konstatere hvor gennemført lækre de er. 1000 tak for min fine BOO pakke - jeg har takket i et indlæg på min blog. Som svar på dit spørgsmål er der græskar udenfor og de børn vi kender har fået de Frankenstein-poser jeg har lavet lidt tidligere på måneder med BOO-slik i.

Madeline sagde ...

Cecilie! Your blog banner is GORGEOUS! You are a wonderful photographer and have such an eye for composition!

Anne Bente sagde ...

ejjjjj hvor er det altså bare flot det hele, og hyggeligt,der kommer ingen børn her , kun vores børnebørn, ellers går byens børn ikke rundt.