mandag, oktober 20, 2008

Så er kameraet i huset igen

Kristian har været i Toscana i fire dage, og han har haft kameraet med. Derfor har jeg ikke kunnet fotografere de projekter, jeg har arbejdet på. Men nu er Kristian - og kameraet - hjemme igen.

Nogle stykker af LM's medlemmer har været med til at starte en ny skitseblog, som hedder Inspired Blueprints. Nedenstående layout er baseret på deres første skitse. Billedet er fra Tivoli, og papirerne er Basic Grey mixet med Creative Imagination.


Bladet er et jeg købte det første efterår, jeg var scrapper. Det kan altså godt svare sig at holde på sine lidt "ældre" sager. Den orange blomst er fra Panduro, og farven er perfekt til det smukke efteår vi har i år.


Knapperne fra Basic Grey er bare lækre! De har ikke alene forskellige farver og størrelser, men også forskellige udformninger - jeg kan altså mægtig godt lide at dekorere layouts (og andre projekter) med knapper.

7 kommentarer:

Netti sagde ...

Gud de blade har jeg da lige smidt ud!! Superflot layout du har lavet. Jeg kan godt lider farverne og billedet - mums hvor hyggeligt.

Jeg kom til at grine lidt da jeg så billedet for de ligner grangiveligt de der to procelænsfigurer der fandtes engang af et ældre ægtepar der sad i hver sin gyngestol..kan du huske dem? Dem tænkte jeg på da jeg så billedet :o)

Unknown sagde ...

Rigitg Flot LO. Og sikke skønne farver.
Jeg går helt klart også indfor at gemme, for når man smider det ud skal man bruge det, så jeg gemmen næsten alt ;0)

LisaW sagde ...

Love it! What a great seasonal layout!! Love all the embellies. Great take on the sketch. Lisa (IB DT)

Charlie sagde ...

Det papir med græskar er SÅ lækkert så jeg er straks gået på jagt efter det. Det er et utrolig smukt og lækkert, men samtidig morsomt LO du har lavet. Og godt din svigerinde havde et sjal der matchede farverne i det smukke efterår. Tak for inspirationen - blandt 100 andre projekter har jeg også nogle halloween fotos der venter i kø.

Thanni sagde ...

Hvor er det bare flot..farverne og de papirer du har brugt er super!! :)..og den store blomst og bladet passer lige til :)

Charlie sagde ...

Hej igen du. Jeg googlede bare "free templates halloween pumpkin" så kom der masser. Man kan sågar skære Bush's kontrafej på sit græskar om man så ønsker.
=0) Er ikke HELT sikker på om det ville være strafbart eller ses som en hyldest??

Charlie sagde ...

Hej igen du. Jeg googlede bare "free templates halloween pumpkin" så kom der masser. Man kan sågar skære Bush's kontrafej på sit græskar om man så ønsker.
=0) Er ikke HELT sikker på om det ville være strafbart eller ses som en hyldest??