fredag, oktober 03, 2008

Spooky - boo!

Jeg er forelsket... I Halloween! Jeg ved ikke, om det er, fordi man kan pynte op, fordi man kan fornemme efteråret, fordi det er på kanten af kitchet eller bare fordi. Men jeg er forelsket i Halloween. Heldigvis begynder begivenheden at finde fodfæste her i Danmark, og jeg ser frem til Tivolis Halloween, græskar en masse samt lidt boo her og der.

Der er så mange fede Halloween-papirer på markedet i år. Det er fantastisk. Jeg har lavet dette kort med MME Night Light og forskellige MM produkter fra sidste år. Endnu en gang er bogstaverne fra Basic Grey (deres nyeste chipboard bogstaver er SÅ fede):


Hvad har du af Halloween-planer? Involverer det mest græskar og blade eller sniger der sig også et spøgelse eller to ind?

3 kommentarer:

Stine66 sagde ...

Jubii en lidelsesfælle. Jeg elsker også Halloween, og ved ikke hvorfor, men jeg elsker altså også efterår. Jeg pynter op og sætter græskar ud, og egentlig ER det noget svineri ( min mand siger jeg selv skal tørre op når de rådner). Men jeg NYDER det - hvert år.. Så jeg køber også Halloween ting og papirer.

Unknown sagde ...

Jamen, får du ikke nok Halloween hjemme, kan du bare komme hjem til mig den 31. - der kommer et hav af børn til Halloweenfest, så der kan du bare pynte løs *G*

Karina Beck sagde ...

Flot kort, Jeg kan godt lide, at der ikke er så meget på. Hjemme hos os laver mine drenge på 11 og 13 græskar til trappen og jeg har tænkt mig at lave lidt kort, fordi jeg har lidt Halloweenstempler. Men det er også det...