mandag, oktober 06, 2008

Efterårsweek-end

Hold da fast! Vi havde da alt slags efterårsvejr i denne week-end: smuk høj sol, vind, regn og retur til blå himmel. Lørdag var vi til Julie & Johannes' bryllup, som blev holdt på Frederiks Bastion. Her stod dette smukke efterårsklædte træ:


I går havde jeg min månedlige aftale med Lene. Vi plejer at gå fra Slettehuset henover Eremitagen, ned til Øresund og tilbage igen. Sådan blev det ikke i går. For det første var det rædsomt vejr, og der er ikke meget læ at finde på Eremitagesletten, og for det andet var der E-løb, så vi kunne ikke lige forestille os at jeg skulle parkere bilen i nærheden af Dyrehaven. I stedet mødtes vi hos Lene, gik 1 time og 1 kvarter i regnvejret, ned omkring Brede og tilbage. Selvom vi blev våde, var det en dejlig tur. Efterfølgende fik vi frokost og varm the. Det er da en dejlig søndag.

Jeg ville have taget billeder af efteråret søndag, men jeg forestiller mig ikke, at kameraet havde sat pris på al regnen. Så derfor måtte jeg nøjes med træet fra Frederiks Bastion:


Havde du en god week-end?

Ingen kommentarer: