onsdag, juli 30, 2008

Kan I holde varmen?

Ok! Jeg skal ærligt indrømme, at sommer ikke er min favorit årstid. Jeg kan godt lide de lange lyse dage, men jeg trives ikke fantastisk, når det er så varmt som det er nu. Vi kan ikke tillade os at klage over sommeren 2008, og jeg prøver at lade være med at brokke mig for meget. Men puha det er varmt!

Det er til at fornemme, at det er sommer, samt at der lige har været CHA (messe for scrapfirmaerne), for der er ikke mange nye ting hos Lifetime - endnu! Jackie har en masse lækre preorders oppe, så nu gælder det bare om at være tålmodig og vente på, at tingene rent faktisk kommer i butikken. Jeg har en lille ordre med nogle nye ting på vej hjem, men indtil da scrapper jeg kun lidt og med lidt ældre sager. I dag er jeg ikke rigtig på toppen (noget med at sove i træk), så det går uendeligt langsomt. Jeg har da fået lavet et enkelt kort inspireret af årstiden:


For tiden har jeg brug for og lyst til farver. Jeg tror, det kommer sig af, at vi malede køkkenet i glade, friske farver. Nu er jeg inspireret til at skabe i klare farver, og jeg leder efter indretningsideer til resten af lejligheden. Planerne er mange og store, så nu må vi se, hvornår der kan blive tid og lejlighed til at føre ideerne ud i livet. Indtil da kan man altid browse lidt på Etsy ;o) Har du set noget sjovt eller spændende indretning på Etsy, så vil jeg mægtig gerne se et par links.

Ellers vil jeg ønske jer alle sammen fortsat god hedebølge (den skulle vist kun vare et par dage mere)...




Og når man taler om solen - netop som jeg var ved at skrive sidste linie i denne post, ringede mit postbud på døren med mine nye sager! Spændende spændende ;o)

6 kommentarer:

fie & Co sagde ...

Hej Cecilie.

Tak for handlen;0) Jeg modtog pakken idag, og jeg kan helt sikkert bruge det! Det er kommet ned til resten af stempel samlingen;0)

Ja tak, her er også VILDT varmt heroppe hos os, men det lufter heldigvis lidt mere idag.

Ida sagde ...

Jeg kan normalt godt lide varmen, men da jeg lige nu er højgravid, synes jeg ikke det er helt så sjovt.

Superflot kort!!! Dejlige friske sommerfarver, som man bliver glad af at kigge på. Stay cool ;o)

Karina Beck sagde ...

Lækkert sommerkort. Synes også at varmen er lige lovlig meget af det gode ; )

Charlie sagde ...

Sol og sommer er dejligt - men jeg HADER at transpirere - og det gør jeg altså når det er så varmt.. SÅ jeg kan sagtens følge dig. Især kikset når man sidder på kontoret og KLISTRER fast til skrivebordet. I går aftes ville jeg stemple lidt til de der vandt i min blog-candy og det fik jeg også sved på panden af... MEN - dit sol og sommerkort er så fint - god fornøjelse med dine nye sager. Jeg fandt en butik der havde et vildt stort udvalg i Paris i lørdags. Le Temple du Scrap og de havde 50% på QK, så gæt hvem der lige "kom til" at købe et nye alfabet??

MH72 sagde ...

Jeg har det lidt som dig - jeg elsker også årstiden og de lange dage. Men når det bliver så varmt som nu er er det liiiige lidt for meget.....
Rigtig skønt kort du har lavet især med solene - de er nu lige til at blive i godt sommerhumør af :-)

Sarah sagde ...

Ja puha det har godt nok været varmt
Rigtig dejligt sommerkort...