torsdag, juli 10, 2008

Stars and stripes - og et babykort

Sørme om det ikke er torsdag igen. I denne uge er LM Styles tema "stars and stripes", og til dette tema har jeg lavet to layouts. Det første handler om min eksplosive risengrødsoplevelse fra februar. Det kan måske umiddelbart være svært at se, hvad billederne forestiller, men det bliver klart, når man ser layoutet tæt på og samtidig kan læse journalingen.

Papirerne er de lækre, lækre October Afternoon Detours.
Layout nummer to handler om den første Starbucks i Danmark. Den åbnede i afgangshallen i Kastrup sidste år i juni, mens jeg sad og skrev opgave om Franklin. Jeg trængte til opmuntring, og Kristian var så sød at køre med ud og få en kop chai tea latte og en muffin.

Papirerne er We R Memory Keepers White Out Frenzy

Jeg havde taget en brochure med hjem fra Starbucks, og den skulle selvfølgelig på layoutet. Jeg ville have, at det stadig var muligt at læse i brochuren, så jeg satte det øverste billede fast med Basic Grey Magnetic snaps:


For at sikre at der var plads til journaling brugte jeg en Hambly Rub-on henover brochuren. Det betyder, at man fortsat kan åbne brochuren selvom der er journaling på den:


Tidligere på ugen fik vi at vide at et sæt gode venner venter sig til januar. Det er naturligvis en stor glæde, og for at fejre sammen med dem har vi sendt dem et kort. Da de endnu ikke ved, om bebsen er en pige eller en dreng, fik jeg den idé at lave et kort, der var både blåt og lyserødt og så med et ? på midten:

4 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hej - den historie med risengrøden tror jeg godt jeg kan huske du har blogget om. Lækre stribede papirer med knald på farverne både på det LO og historien om Starbucks. Dit babykort er supernuttet - og sikken en god ide med et kort til en ?-baby. Lækre detaljer allevegne som sædvanligt. GOD weekend.

BellaMio sagde ...

Sikke nogle flotte og farverige LO, og et meget sødt babykort!! Jeg har en lille award til dig på min blog!!

Karin sagde ...

Jamen Cecilie... det myldrer da ud af ærmerne på dig, med gode ideér :-) Kanon!!

Unknown sagde ...

Skønne Lo'er, Det er nogle skønne farver og generelt vildt flotte Lo'er.
Ideen med et pige/dreng kort er super:0)