torsdag, juli 24, 2008

Lidt sker der da

Der er ikke så meget gang i bloggen i disse dage, men jeg har da fået lavet lidt sager, som kan komme på bloggen i dag.

Det første er lavet på bestilling til et bryllup mellem en musiker og en computerfyr. Kortet er ikke traditionelt bryllupsagtigt, fordi oplægget af en eller anden grund ledte mig på disse funky veje:


Det andet kort er godt at have på hånden, hvis man (og det sker jo) skulle misse at sende kort til en fødselsdag eller anden lejlighed. Der er knald på farver og mønstre - KI Bloom endnu en gang - det er altså en fed serie papirer og embellishments.


Det sidste kort her er et alternativ til bryllupskortet herover. Det er et langt mere enkelt kort, hvor det meste arbejde bestod i at male, lægge stickles på og så endelig 3d lak på chipboard hjertet. Jeg kan ret godt lide effekten af at lægge 3d lak ovenpå stickles - det giver dem et væsentlig mere frækt/elegant udtryk:



Jeg har fået en award af et par af jer der læser her på bloggen, og det sætter jeg meget stor pris på. Det er dejligt at vide, at I er derude, og at I sætter pris på bloggen. Jeg tror umiddelbart, at awarden har været rundt på de fleste danske scrapblogs, så lad os sige, at det gælder her: ingen nævnt, ingen glemt!

2 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Ihhh sikke nogle skønne kort du har lavet med masser af fede detaljer! Det øverste er helt vildt sejt som bryllupskort!

lam sagde ...

igen nogle super flotte kort og ja det papir fra Ki memories er bare for lækkert. Tipset med 3 d lak må jeg da lige have afprøvet så tak for den ide