torsdag, juli 17, 2008

Bryllup og fødselsdag - good stuff

Det er så hyggeligt: jeg får lidt bestillinger fra venner og familie på kort til særlige lejligheder. Det er herligt at lave kort på bestilling, fordi det kræver noget andet og mere end blot at lave kort ud i det blå.

I denne omgang har jeg været så heldig at få en bestilling på kort til to bryllupper. Det første er lavet med Maja Design papirer, og forhåbentlig passer kortet til en historiker (det var ikke svært) og en fysiker (avs, det har jeg aldrig prøvet før) ;o)



I sidste uge var Ida og jeg en tur i Tivoli for at fejre Idas fødselsdag på forhånd. Jeg havde købt en ny lækker kogebog til Ida, og så var jeg gået amok i farver og mønstre med indpakningen og kortet. KI Bloom er virkelig en fræk og glad serie:


Inde i har jeg brugt limegrønne Doodlebug stickers til at skrive til lykke. Jeg tror, jeg skal gøre noget lignende ved senere lejligheder (endnu en gpd måde at pynte kortet OG bruge flere afmine sager):

10 kommentarer:

Pia sagde ...

Det er et rigtig lækkert bryllupskort, skønne farver og tekster, ja det giver nogle dejlige udfordringer at lave kort til specielle anledninger

Charlie sagde ...

Lækre kort - og ja det er nemmere med en kendt modtager - jeg kan faktisk slet ikke finde ud af at lave kort til lager! Det er kun julekort jeg kan knalde derudad i en anonym version og senere beslutte hvem der får hvad. Nu VED jeg jo du har en ENGELS tålmodighed og et næsten uudtømmeligt lager af materialer - men den flotte BLING cirkel - er det håndarbejde - eller findes de færdige???

Linda sagde ...

Hvor nogle dejlige farver og super flotte kort. Jeg vil da blive vildt lykkelig hvis jeg fik sådan en fin gave.

lam sagde ...

jeg er vild med opsætningen og alle detaljerne på bryllupskortet. så flot og elegant.
Dit fødselsdagskort er også rigtig sødt

Unknown sagde ...

Uhhh cool stuff ;)

Herlig omgang du har kreeret. Håber det er ok at jeg lifter dig, jeg har nemlig også fået kort på bestilling, jeg glæder mig til udfordringen :)

God weekend

Jeanette sagde ...

Mm vilka fina kort. Maja designs papper (Paula) är kanonfina. Du har mycket fint på din blogg. Hämtar inspiration här igen.

Ida sagde ...

Tusind tak for den ultraflotte gave og en hyggelig Tivolitur, selvom vejret ikke var så godt ;o) Det er også et superflot Bryllupskort du har lavet.

Lillemille sagde ...

Hej Cecilie
Jeg har givet dig en Award. Jeg er altid glad for at se din side. Se på min blog
Kram Birthe

Jette / ma11edina sagde ...

Wow, sikke lækre kort!! Dit bryllupskort er SÅ flot, det lifter jeg nok snarest, da jeg skal lave et til august, og dit er jeg da fuldstændig vild med ;-)

Jette / ma11edina sagde ...

Wow, sikke lækre kort!! Dit bryllupskort er SÅ flot, det lifter jeg nok snarest, da jeg skal lave et til august, og dit er jeg da fuldstændig vild med ;-)