onsdag, juli 02, 2008

ATC #2, et kort, rene vinduer og en mand på vilde våger

Jeg har haft frokostgæster i dag, men det er da alligevel blevet til lidt scrap. Nedenstående ATC har jeg brugt som et minikort, der skal sendes med pakken med bestillingskort. Jeg er ret begejstret for ATC'ernes størrelse; man kan gå lidt amok og bare have det skægt med det:

ATC-bagside med lidt pynt.

Jeg har også fået nye papirer fra Maja Design. Marie, som designer papirerne, havde brug for hjælp til oversættelse af teksterne, og jeg hjalp hende med dette. Til gengæld har hun været så sød at sende mig en stak af de nye papirer. Wow! De er flotte. Dem kan I glæde jer til. Her er et bestillingskort, hvor jeg har brugt de helt nye papirer:


Tidligere i dag fik jeg pudset vinduer, og jeg kan næsten ikke sætte ord på, hvor skønt det er at kunne se ud igen. Det gør en virkelig stor forskel, om de er rene eller har støv og skidt siddende overalt. Mums - jeg nyder mine rene ruder.

Kristian er ikke hjemme til at nyde udsynet, da han har pakket sin rygsæk med solcreme, sovepose og Southern Comfort. Derefter drog han til Roskilde, for at deltage i løjerne ved årets festival. Han har glædet sig i månedsvis, og jeg har glædet mig på hans vegne. Nu er Kristian jo gift med en scrapper, så han er taget af sted med kamera og med ordre om ikke at klippe armbåndet af, før han kommer hjem. Kristian ville høre, om jeg havde et stykke papir (UGH!), som han kunne skrive sine festivalplaner på. Det havde jeg, men jeg kunne ikke nære mig for at lave denne plan til ham:

Han siger selv, at han hviler så meget i sin maskulinitet, at han ikke er bange for at have en scrappet LILLA lap med på festival ;o) Sikke en tålmodighed.

7 kommentarer:

Netti sagde ...

Ja ATC kan jeg ikke lige se fidusen i men jeg er også langsom i optrækket så det kommer nok engang men flot er det i hvert fald.
Lækkert kort du har lavet. Jeg har også set den nye serie fra Maja og ja den er SÅ fed!! Lækkkert kort du har lavet.

lam sagde ...

super cool ATC kort, som jeg heller ikke har fundet den helt store fidus i endnu, men når jeg ser dine får jeg helt lyst til at prøve.

Inge-Britt Pedersen sagde ...

Ok - jeg tillader mig at spørge om hvad ATC betyder? det kan være at jeg burde vide det men det gør jeg ikke. Ellers vil jeg bare sige - Lækre kort og lækkert papir.

Sarah sagde ...

Super flot ATC og lækkert kort.
Håber manden får en god festival...

Unknown sagde ...

Hejsa Cecilie,

jeg vil lige høre om du ved om der er lukket i diverse scrapshops d. 4. juli? Henriette (min med scrapsister er i LA i morgen og vil gerne vide det)

skriv gerne til info@scrapsisters.dk

KH Heidi... det elsker dine ATC kort

Karina Beck sagde ...

Lækkert ATC kort, du har lavet. Jeg er altså blevet bidt af at lave ATC, så hvis du har lyst til at bytte, så siger du bare til ; )
(Mine kan du se på min blog)

Gitte sagde ...

He he - kender godt det med at sende manden ud på de "vilde våger" Det er ganske fint - bare de tager noget scraprelateret med hjem igen. Og så det er da en bonus for dem at have en hustru, der scrapper. Hvem ellers får sine minder på flotte LO med memorabilias ??