mandag, marts 19, 2007

Så kort tid

Om 48 timer sidder jeg på et fly på vej mod Frankfurt og et connecting fly, som skal bringe mig til Detroit, Michigan.
Jeg skal bo hos Jackie & Thad, som ejer Lifetime Moments, i 12 dage. Den sidste week-end kommer en stor del af design teamet for Lifetime Moments også til Michigan, og vi skal have fire hyggelige dage i hinandens selskab.
Det er svært for mig at forestille mig, hvordan det bliver at være i USA som gæst snarere end almindelig turist. Men jeg glæder mig virkelig!

Kommentarer fra Rejs & Blog:
Jeg håber du får en rigtig god tur med en masse fede oplevelser og søde mennesker. Jeg glæder mig rigtig meget til at følge din tur her.

Pas godt på dig selv.

Knus Louise
-----------------------
God tur! Det bliver rigtig spændende og jeg håber du får en masse gode oplevelser og møder en masse søde mennesker.

Knus fra Ida
------------------------
Kristian: Oh, jeg skal være helt alene hjemme og der er landskamp på lørdag ... !

:-)
-------------------------
Jag önskar dig en riktigt, riktigt trevlig resa!
Njut av varje dag och minut.

Varma kramar,
Marie

Ingen kommentarer: