lørdag, marts 24, 2007

2. dag i USA

Wow, tiden løber af sted, og jeg er nødt til at løbe med, så der har ikke rigtig været tid til at opdatere bloggen før nu.

Torsdag morgen arbejdede Jackie på at lægge varer ind fra My Mind's Eye (alle jer der ikke scrapper er velkomne til bare at sige aha), mens Thad og jeg drak the og surfede det verdensomspændende. Som tidligere skrevet så tordnede og lynede det, men det blev ikke til det helt store - dog virker luftfugtigheden højere her end hjemme.

Da Jackie havde fået lagt alt det nye ind på siden, kørte vi af sted til butikken. Selvfølgelig slog vi et smut om en drive through Starbucks for at købe Chai Tea Latte til Jackie, Vern og mig selv. Og lige så selvfølgeligt så bestilte Jackie tre af de største kopper. Alt er bare større i USA. Selv køkkenrullestykkerne er større end vores; det er måske lidt svært at se på billedet, men det er altså kun ét stykke, der er hevet ud dér.

Head Quarters er fantastisk. Det er kæmpestort, og der er virkelig ting alle vegne - det er næsten umuligt at overskue, og jeg fik virkelig ikke shoppet meget i løbet af dagen. Det er heller ikke umiddelbart et sted, hvor man shopper. Alle tingene er sorteret, så de er nemme at finde, når der skal ekspederes ordre, hvilket blandt andet vil sige, at papirerne står med bagsiden ud af og at mange af de andre ting også hænger med bagsiden ud mod virkeligheden.

I stedet for at shoppe hjalp jeg Miranda med at pakke månedspakker - 100 stk. Det er virkelig fabriksarbejde, men når man kun skal gøre det den ene dag, så er det jo sjovt. Det var også skægt at arbejde sammen med de andre i butikken fremfor bare at trisse rundt og lave ingenting. Så jeg kom til at pakke bånd, knapper og papirer:

Dagen gik faktisk hurtigt, og vi kom sent hjem. Det var tanken, at vi skulle have lavet en roast, men det blev i stedet for noget som ekstremt amerikansk som Sloppy Joes og Mac n Cheese. Jeg tror ikke umiddelbart, at jeg forstår retten - det er kødsovs ovenpå en burgerbolle serveret med pasta med en masse ost. Nå, men det er jo en del af den amerikanske kultur. Mens vi spiste kørte der American Idol fra Tivo'en - det er dælme smart, at man kan slippe for alle de tåbelige reklamer!

Kommentar fra Rejs & Blog:

Det lyder som om du er faldet godt til. Det er fantastisk spændende at høre om din tur. Jeg er heller ikke sikker på at jeg forstår det fantastiske i den ret du beskrev, men man behøver vel heller ikke at synes om det hele. Jeg tager til Malaga i morgen, så jeg er ikke sikker på at jeg kommer i nærheden af det store "Indernet" mens jeg er afsted og kan læse din blog. Men ellers har jeg jo noget at se frem til når jeg kommer hjem ;D Hav det fortryllende, pas godt på dig selv og tag noget med hjem til mig ;)

Knus fra Ida.

Ingen kommentarer: