tirsdag, marts 27, 2007

6. dag i USA

Mandag igen. Jackie og jeg kørte i butikken, hvor Jackie naturligvis arbejdede, mens jeg lavede "live-shopping" med Louise. Det indebar, at Louise kiggede på hjemmesiden, og jeg løb rundt i varehuset for at se, om de ting, Louise havde udset sig, var lige så fine i virkeligheden. Det gik der nogle timer med faktisk:

Undervejs blev jeg sendt ud for at hente frokost sammen med en af de andre fra butikken. Menuen til denne frokost kom fra Wendy's, som i følge dem selv, laver old fashioned hamburgers. Jeg ved nu ikke, om der var stor forskel på deres burger og den gennemsnitslige fastfood burger. For at forsøge at få noget andet end kød og kulhydrater bestilte jeg en Chicken Sandwich... Døm selv:




Efter frokosten havde jeg fået til opgave at scrappe endnu et layout med denne måneds pakke, fordi Miranda havde været syg hele week-enden og fortsat ikke var det mindste inspireret af papirerne. Normalt tager det mig uendelig lang tid at scrappe et layout, men af en eller anden grund gik det vældigt hurtigt, og nu kommer Louise op og hænge som vægpynt i butikken i Wixon, Michigan.



Omkring klokken 15.45 efter endt arbejdsdag kørte Jackie og jeg hjem igen for at sidde en times tid i stuen sammen med Thad og Vern. Jackie havde snakket om at lave en tortilla-salat, men vi kørte ud og spise i stedet for. Vi kørte til Brighton og spiste på en Tex-Mex restaurant, hvor portionerne endnu en gang var frygtindgydende store; jeg har endnu til gode faktisk at tømme en tallerken på en amerikansk restaurant (og jeg regner ikke med at komme til det). Ved vores nabobord sagde en familie: far, mor og to børn. Alle fire var meget slanke og ind kommer et kæmpe bjerg af nachos med ost. Plus andre ting at spise. Jeg begriber simpelthen ikke, hvordan man kan spise på den måde. Selv Jackie, Thad og Vern var overraskede over størrelsen på den portion mad!

Som dessert kørte vi en tur igennem Kensington Metropark, hvor vi stoppede og nød det lune vejr - det har været op til 25C - og den begyndende solnedgang. Området er kunstigt anlagt med rent rekreative formål for øje; og der er virkelig nydeligt, også selv om søen var ekstremt lavvandet. Der var vel omkring 8-10 meter, hvor man kunne se søbunden men ikke skulle have kunnet...




Kommentarer kopieret fra Rejs & Blog:

Kristian:
Sikke nogle fine billeder - alle dine bekymringer i den retning har da vist sig ubegrundede :)
--------------------------------
Sikke et smukt lys. Det kan man da fint slappe af til :o)Her i Dk har vejret også været skønt de sidste mange dage.
Hehe..sjov idé at live-shoppe. Var tingene lige så fine i virkeligheden?
Knus
Ljud
--------------------------------
Hej Cecilie
Har først nu fået tid til at følge med - hvor lyder det bare spændende (og stort, *gg*) det hele. Du får da oplevet lidt af hvert.
Knus fra Trine - nu med job :o)

Ingen kommentarer: