tirsdag, oktober 13, 2009

En Julehilsen (284/365)

284: mandag den 12. oktober

Nu gik den ikke længere: jeg var "nødt til" at finde en julecd frem og sætte den på, mens jeg lavede mad. Jeg plejer faktisk at blive fristet til at høre julemusik endnu tidligere på året, men i år har jeg næret mig indtil nu (godt hjulpet af at vores cd'er som det eneste ikke er pakket ud endnu). Men nu er filmen knækket, så I får en julehilsen fra mig.



I couldn't wait any longer - I had to listen to some Christmas music while cooking. I usually listen to Christmas music even earlier in the year but I've held out this time around.

3 kommentarer:

Charlie sagde ...

Jeg elsker især de engelse carols - og så har jeg en skør/skøn Disney udgave af de gamle julesange, hvor Mickey og Co. synger - den skal jeg snart have frem igen.

Vibber sagde ...

Jøses! Finder du julemusikken frem helt frivilligt ;-) Vi hentede julenoderne frem til orkester i onsdags, og jeg synes som altid, det er ret tidligt her i oktober. Men hyg dig med det :-)

Knus
Vibeke

Netti sagde ...

Ej Cecilie - det er sgu for tidligt! :) Men jeg kender det godt for jeg er faktisk altid i julestemning i november.