lørdag, oktober 24, 2009

At komme bagud... (291-294)

Jeg er vist kommet lidt bagud med bloggen, men her kommer en opdatering for denne uge; sådan kan det gå ind imellem.

udeblevet billede... upsa!

291: mandag den 19. oktober


For nogle uger siden samlede vi nogle fine kastanjebolde, og nu har de fået et hjem i en stor vase midt på spisebordet. Det er efterår i højeste potens.

292: tirsdag den 20. oktober


Jeg har længe ledt efter nogle stempler til mine kort, men jeg er ikke til alt for nuttede motiver, så det har ikke være nogen nem sag at finde stempler, der var det, jeg gerne ville have. Forleden fandt jeg så nogle digitale stempler, som faktisk kom i stempler med papir man selv kan printe også. Ret sjovt at arbejde med.

293: onsdag den 21. oktober


Efter at have printet og hygget mig med det, skulle jeg naturligvis også farvelægge et af mine nye digitale stempler, og så har jeg opdaget, at jeg mangler Copic-farver... Det skal jeg have ordnet, inden jeg skal lave julekortene færdige.

294: torsdag den 22. oktober

2 kommentarer:

Charlie sagde ...

Sikke nogle skønne "pindsvinekugler" ja de oser da af efterår. Sjovt med stempler man kan printe - men tværer dine Copics så ikke hvis du rammer linjerne???

Margit sagde ...

Super od idé med de kastanjebolde... jeg er også pjattet med kastanier... det er også RENT efterår i mine øjne... ;o)
Og de stempler er da for smarte... og COPICS kan du vel klare over nettet... eller ses vi til SAM???