onsdag, oktober 28, 2009

(300/365)

Ups - der er gået kludder i mit 365-dages projekt. Jeg har et eller andet sted fumlet med datoerne, så jeg er kommet bagud, den 27. oktober er således i følge Wikipedia årets 300. dag. Jeg har ikke tænkt mig at finde ud af, hvor det gik galt men bare fortsætte herfra med de rigtige numre og datoer...

300: tirsdag den 27. oktober

Dagens billede af et nærbillede af det Halloween-banner, jeg lagde sidste hånd på tirsdag. Det hænger nu over vores sofa, indtil det skal bruges til AIWCC's Halloweenfest på lørdag.

3 kommentarer:

Margit sagde ...

Spændende... ser det ud...og lidt uhygge skal der såmænd nok også være over det, kan jeg tænke mig ;o)

Charlie sagde ...

Tal er IKKE min stærke side, så jeg forstår godt det kan gå galt med numrene... Selvom du kun viser et sneap-peak er jeg sikker på det er så flot at der ikke bliver et øje tørt når de ser dit banner.

Ida sagde ...

Det ser godt ud! Hav en (u)hyggelig halloween fest ;)