tirsdag, maj 20, 2008

Husmoder in spe

Jeg har ikke så meget tid til scrap for tiden, så derfor har jeg fundet familiens gamle billeder frem. De skal scrappes i 8x8", og det går altså hurtigere at fylde den størrelse ud, end det gør at fylde et 12x12" layout ud.

Her har jeg brugt nye Crate papirer og de sjove Maya Road chipboard træer til et layout fra min mormors tid på Skaarup Husholdningsskole (min mormor er #6 fra venstre i anden række nedefra). Jeg er ikke rigtig begejstret for layoutet, men billedet har det ret sikkert bedre på syrefri papirer end i den kasse, det ellers lå i.

Jeg tror en af grundene til at jeg stejler over layoutet er den lilla farve; jeg er ret vild med at scrappe i lilla. Har du en farve, der ikke rigtig passer godt med dig?

6 kommentarer:

Pia sagde ...

Rigtig flot lo

maria sagde ...

super flot Lo, lækker opsætning og noget dejligt papir

Unknown sagde ...

En farve der ikke rigtig passer til mig, tja... alt andet end jordfarver og lyserød - det er stort set de eneste farver jeg bruger, men øøøver mig i de andre, for det er jo også lidt kedeligt at bladre i et helt album fuld af jordfarver ;)
Skønt at scrappe sådan et billede, som du har scrappet

Charlie sagde ...

Hvor morsomt - jeg har vist også et billede fra min mors husholdningsskole - jeg må lede lidt. OG - jeg har lagt en blog-award til dig på min blog. Knus

Lillemille sagde ...

Det er et rigtig dejligt LO du har lavet.
Jeg elsker blå men det er sjældendt en farve jeg scrapper i. Til gengæld er jeg ikke god til netop lilla og heller ikke orange og gult.

Lillemille sagde ...

Det er et rigtig flot lo du har lavet. Jeg er mest til blå farver. Dog øver jeg mig i at bruge andre farver. Dog har jeg det ikek så godt med lilla og orange.