mandag, februar 11, 2008

Udkast til dispensationsansøgning

Nu fik jeg endelig taget mig sammen. Jeg har skrevet et udkast til en dispensationsansøgning i forbindelse med mit speciale. Den er sendt til min would-be vejleder, så han kan læse den igennem, tilføje eller fratrække, skrive under og så skal den bare af sted til studienævnet. Jeg har ingen anelse om hvor lang tid, de så er om at godkende / afvise ansøgningen, men jeg påtænker nu at arbejde videre, som om intet var hændt.

I går og i dag har jeg været i fuld sving med at læse Disease and the Modern World, som er til sygdomskurset (sic!). Lone har allerede læst den, så jeg er lidt presset for at blive færdig selv. Bogen er interessant, men jeg er ikke enig med alle observationerne omkring pesten, så jeg glæder mig til vi skal have gæsteforelæsning med forfatteren den 26. marts.

Ingen kommentarer: