mandag, februar 11, 2008

På kanten af forår

Tænk; det er februar, og alligevel føles det som om foråret er på vej. Jeg ved godt, at det kan blive snestorm om en uge, men i week-enden var det helt vidunderligt vejr, så K og jeg måtte en tur ud og finde lidt tupperware i naturen (bedre kendt som geocaching). Vi skulle have været i Fredensborg Slotspark, men der var utroligt mange mennesker, og så er det altså svært at være hemmelig. Vi tog i stedet nogle andre kasser, mens vi nød søndagen og det klare vejr.

På vej hjem fra Fredensborg så vi Krone 8 og lige i hælene på den en Peugeot med to sikkerhedsvagter. Jeg foreslog, at det nok var Mary, der skulle til et arrangement i forbindelse med modeugen, og det fik vi bekræftet, da vi kiggede på kronsprinsparrets hjemmeside. Vi så nu ikke giraffen selv, kun hendes bil og sikkerhedsvagter.

Billederne er fra vores udflugt, men de har været en tur igennem photoshop, så der er skruet lidt på kontrast, skin tone adjustment mm. Jeg ville gerne blive bedre til at bruge alle de muligheder, der er for at optimere billederne på pc'en, og vejen frem er nok at lege med det.
Den lille gule dims er vores gps, og det er den, der leder os vej til alle de gemte skatte ;o)

Og nej - det er ikke os, der har skåret i træet. Det var der allerede, og jeg var nødt til at benytte mig af det. Der er vist ingen tvivl om, at der er et layout på vej med det billede.






1 kommentar:

Marianne sagde ...

Super gode billeder! Men I har da vel ikke stået og ridset i træet!!! Hvor gammel er man så;o)

Knus fra (syge) mig