onsdag, november 28, 2007

Opdatering

Nu er den mere rolige, stille tid heldigvis kommet til Nørrebro. Hele efteråret har været travlt, og nu er december på trapperne, hvilket som regel byder på lidt mere ro her hos os. I går træf jeg endelig en beslutning om ikke at skrive opgaven om adelige jomfruer; jeg har beskæftiget mig med dem længe, læst meget og alligevel kan jeg ikke finde mit emne. Så nu er det ude af verden, og jeg skal i stedet i gang med mit speciale, så snart jeg hører tilbage fra min vejleder.

Jeg har ikke fået scrappet så meget, siden jeg kom hjem fra USA, men det er da blevet til to layout fra LM Auktionen. Det første er til Alice og det andet til Melissa. Det er altid en udfordring at scrappe til andre og med deres billeder, men det er også sjovt. Melissa havde meget klare idéer om, hvad hun kunne lide, så det gjorde det nemmere at scrappe hendes layout.



Siden jeg sidst har opdateret, har jeg fået fjernet min første visdomstand. Man hører så mange skrækhistorier om visdomstænder, men her vil jeg gerne sige, at jeg faktisk ikke synes, det var så slemt. Det er da ikke noget, jeg ville gøre for sjov, men det var heller ikke rædselsfuldt. Jeg har stadig hul i "kæben" og lidt glæde af den tand, der ikke længere er der, men det er næsten overstået.

Jeg har også holdt den årlige julestue, som i år varede i godt 12 timer og indeholdt omkring 15-16 kvinder. Det var en dejlig dag, og jeg nyder virkelig arrangementet, samt alle jer der kommer. Det er en af de traditioner, der virkelig indleder julen for mig.

Ingen kommentarer: