mandag, november 05, 2007

Crop of a Lifetime

At gengive begivenhederne på dette års LM crop er nok ikke muligt... Men det har været en super god week-end med intriger, masser af latter, lidt scrap og en helt masse hyggelige og interessante samtaler.

Jeg sad ved bord sammen med Jackie, Kate, Jen, Vern, Deb, Laurie, Susan, Peggy og Stephanie (jeg ved godt, at det ikke siger jer ret meget). Det var et rigtig hyggeligt bord, og vi min ende af bordet grinede og snakkede meget.

At have næsten 60 pyjamasklædte scrappere i ét lokale er en interessant cocktail, men bestemt ikke en, jeg ikke gerne ville være en del af en anden gang. Jeg snakkede ikke med alle, men med rigtigt mange, og jeg prøvede at sidde forskellige steder ved hvert måltid, så jeg fik snakket med så mange som muligt. Det er trods alt sjældent, jeg kan snakke med folk ansigt til ansigt.

Min secret sister Debbi var så sød og behagelig at snakke med. Jeg nød virkelig at tale med hende i levende live og ikke kun via nettet. Hun og mange andre inviterede mig til at komme og besøge dem næste gang, jeg finder på at skulle til USA. Det er jo en positiv oplevelse, at folk tilsyneladende synes, det er sjovt med det internationale islæt ;o)

Der blev taget en masse billeder ved croppen, men jeg lod mit kamera ligge i tasken og koncentrerede mig om at snakke og hygge mig, så I må vente med at se billeder, til Jackie har samlet alle billederne og lagt dem op på nettet. Gayle har allerede scrappet et digitalt layout med billedet af os alle sammen i vores pyjamaser, og det kan I se på Lifetime: her!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er I fine :-)

Cowgirl sagde ...

Ja, så sidder man herhjemme i DK og tænker hvor pokker de har fået fat i så mange ens py'er ??? Sån en vil jeg også have