torsdag, juni 10, 2010

Gammelt guld

Forside med flappen lukket.

Inden Lifetime lukkede downloadede Kristian alle mine projekter, så jeg ikke mistede billederne af dem. Jeg er nu ved at ordne dem, og jeg faldt over et projekt, jeg ikke umiddelbart kan se på bloggen. Så her kommer det altså. Det er et titte-bøh-album med billeder fra Kristians fodboldfødselsdag. K fyldte 29 den dag DK spillede mod Sverige og blev dømt som tabere på grund af en tosse, der løb ind på banen - husker I ydmygelsen?


Forsiden med flappen kørt til siden, så man kan se fødselaren.

Hvis det viser sig, at du allerede har set albummet på bloggen, så beklager jeg. Men jeg kan ikke selv finde det, og jeg forsøger at samle mine ting ét sted, nu hvor jeg ikke længere har galleriet på Lifetime.





Side om borddækningen med flapperne lukkede.


Side om borddækningen med flapperne åbne.


Side om fodboldtossen med flapperne lukkede.


Side om fodboldtossen med flapperne åbne.




Side om fodboldkagen med flapperne lukkede.


Side om fodboldkagen med flapperne åbne.





2 kommentarer:

Charlie sagde ...

Nixen bixen det mener jeg bestemt aldrig du har vist - så godt det kom på nu. GENIALT, Gennemført og en GLÆDE at kigge på - de 3 G'er!! Fint med de små tittehuller - dem vil jeg godt lige høre lidt mere om - og så oser det af at I to er et perfekt par. =0)

Thanni sagde ...

Hvor er det et skønt album! :)...jeg tilslutter mig lige de 3 G'er ovenover ;)..