fredag, juni 11, 2010

Auf Wiedersehen sommer

En sidste luns af sommeren.

Vi skal til bryllup i Danmark i morgen, så om ganske kort tid kører den blå golf nordpå. Efter hvad jeg kan læse mig til, så betyder det auf wiedersehen til sommeren og hallo til efteråret... I de sidste par dage har det været ulideligt varmt og klamt hernede, men i dag er det smukt, lunt og med blå himmel med tottede skyer på.

En sidste bid af sommer.

Jeg var så heldig, at to af de mange mange hindbær, der er på vores buske i år, var modne nok til, at jeg kunne nappe dem her for 10 minutter siden. Da jeg skal være i DK de næste 3½ uge bliver det desværre nok de eneste hjemmedyrkede hindbær, jeg får i år. Godt K kommer hjem mandag, så han kan guffe dem i stedet.

3 kommentarer:

Benita sagde ...

Uhh hvor er det synd for dig at du skal væk fra varmen og solen. Men Danmark er da også meget dejlig i regntiden, ikk? Mine unger synes det er fedt at vores sandkasse bliver til swimmingpool og at der er masser af vandpytter at hoppe i (og masser af ekstra vasketøj til mor og våde sko og støvler...).

Håber du får en fantastisk tid i DK. Du er meget velkommen til et visit i det sønderjyske, hvis motorvejen fører dig forbi Sønderborg. :)

Charlie sagde ...

God tur herop og på glædeligt gensyn og godt bryllup - håber vejret arter sig bedre end i dag - selvom man jo siger "det regner penge i brudens skød" hvis det skulle ske.

Margit sagde ...

MUMS... hvor ser de lækre ud! Og hvor er de tidlige...
Mon ikke de bærer endnu engang når du er hjemme igen?
Håber I får en god dag til bryllup... vejret er desværre ikke det bedste... :o( Men håber, at det holder tørt.
SES snart :o)