fredag, juni 01, 2007

Opdaterer med lidt ældre layouts

Finn, Lone & jeg var til en fin og super hyggelig middag hos Julie & Johannes i går. Sikke en skøn lejlighed, de har fået med udsigt til Malmø og vindmøllerne. Virkelig dejligt. Og det er hele turen til femte sal værd, når selskabet er så godt! Tak for invitationen, Julie.

I dag har jeg lavet et layout færdigt, men det kan jeg endnu ikke vise. Til gengæld kan jeg fylde på med lidt ældre layouts, inden jeg vender tilbage til min Franklin-opgave, som skal afleveres den 18. juni.


Et postkort fra smukke Heidelberg; kortet sidder på tyndt kork, som gerne skulle lede tankerne mod en opslagstavle.



Billedet er af min farmor fra hendes sidste fødselsdag 1½ måned før hun døde.

Et meget enkelt layout om nogle af mine favoritting.

1 kommentar:

Gitte sagde ...

Jeg kan godt li' det enkle LO (helt enkelt er det nu ikke) om dine favoritting - god ide med at lave en kort streg gennem bogstavet Ø - det giver en flot effekt.