fredag, juni 29, 2007

Det har været torsdag!

Det kommer vel ikke bag på nogen af jer, men det var torsdag i går. Og det betyder i min virkelighed, at det er tid til et nyt nyhedsbrev fra Lifetime. I denne uge var oplægget "Classic black and whites". Jeg har lavet mine projekter for så lang tid siden, at det var helt hyggeligt at gense dem:


Ovenstående er Kristians fødselsdagsgave fra mig: et sæt med tre små kuverter med hver et gavekort på en teaterforestilling.


Layoutet handler om min politiske overbevisning; og chilierne er at finde på hjemmesiden, der tilhører det parti, jeg er medlem af.

I mandags var Line Holst her og scrappe sammen med mig. Det var virkelig hyggeligt, og det er skægt at være med til at inspirere veninder til at scrappe også. Line er meget grundig med sit arbejde, hvilket også er en fryd. Jeg glæder mig til at scrappe sammen med dig snart igen, Line.

Om 10 minutter får jeg besøg af Marianne; det er længe siden, vi har set hinanden, så jeg glæder mig til at snakke ansigt til ansigt ikke kun på Skype.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej, har varit inne på din sida mange ganger. Du gör så fina alster och är väldigt inspirerande.
Jeg undrar om du vet något bra ställe i köpenhavn som man kan handla scrap? ska på dame ferie så det blir meget sjov. Mange hilsning sullgull