mandag, juni 18, 2007

Endelig den 18. juni

Jeg blev færdig! Min Franklin-opgave ligger klar til aflevering og om ½ time kører jeg til Amager for at få Michaels (min vejleder) underskrift på litteraturlisten, afleverer opgaven og så har jeg sommerferie... I hvert fald i denne uge. På mandag går jeg i gang med min opgave om klosterjomfruer i Danmark i 1600- og 1700-tallet. Den opgave skal jeg skrive på hele sommeren, så den i princippet kan afleveres 1. september (jeg kan bare ikke aflevere før i januar, for der er ikke nogen eksamenstermin før).

Jeg var allerede færdig med den gode B. Franklin, printer i lørdags, så i går fik jeg scrappet et enkelt BOM-layout:

Louise og jeg har storstilede planer om at blive færdige med alle de postede BOM-udfordringer i løbet af sommeren; det er måske nok lidt mere end vi realistisk set kan overkomme, men det er godt at have planer. Ovenstående layout var da i hvert fald ét layout i rækken.

1 kommentar:

Susan sagde ...

OMG!!! I have no clue what you wrote about....but that layout is BREATHTAKING!!!