mandag, juni 04, 2007

Franklin, billetter og ømme tænder

I dag har jeg arbejdet med min Franklin-opgave. Jeg fandt en audiobog, som er en forelæsningsrække om hele Franklins liv; den er virkelig interessant, og når jeg er færdig med at høre den i aften eller imorgen, så har jeg en overordnet fornemmelse af hele Franklins liv og karriere. Jeg læser desværre langsomt, så for mig er det en fest, at få en lydbog som denne til at hjælpe mig lidt på vej.

Jeg lykkedes endelig med at få bestilt billetten til flyveturen fra Sacramento til Detroit til november; jeg startede med den billet, da jeg gerne skulle med samme fly som Susan. Det lykkedes. Så har jeg fået købt tre af fire billetter til min USA-tur. Som en af de andre på Lifetime sagde: it's a start!

I dag bød også på et besøg i Lundtofte hos Lone; jeg havde tandpine og desværre skal jeg have rodbehandlet den tand, der gjorde ondt. Øv! Men der er jo ikke noget at gøre ved det nu. Heldigvis gør det ikke ondt længere, og det er jo i virkeligheden det vigtigste, når nu skaden er sket.

Der har ikke været tid til scrap i dag, men jeg er da heldigvis også færdig med alle mine opgaver for juni, bortset fra at skrive en artikel til om to uger. Jeg er godt i gang med artiklen, så det skal jeg nok nå. Fokus lige nu ligger på Franklin og hans dyder.

Ingen kommentarer: