søndag, juni 24, 2007

Fuld fart frem...

Det har været en week-end, hvor der har været gang i den, hvilket altid er skønt. Hele fredag var Louise her, og vi scrappede sammen. Jeg lykkedes med at lave noget, selvom Louise var her. Desværre kan jeg ikke vise det frem endnu.

I går var vi til brunch, spil og middag hos Esben & Sus. Vi besejrede et monster og fik slemme, slemme tæv af et andet og mere mægtigt monster. Om aftenen var vi i Grønnegårds Teatret og se Erasmus Montanus; turen var vores julegave fra Esben & Sus. Stykket var fint, og på sin egen karakteriske Holbergske vis fortsat helt skarpt og vedkommende. Vi var så heldige, at selvom det havde stået ned i stænger om eftermiddagen, så klarede det op til stykkets start, og omgivelserne var perfekte til udendørsteater.

I dag har Kristian programmeret og jeg har speed-scrappet. Det er blevet til tre layouts til det album med billeder af min mormor og morfar, som jeg arbejder på:



I aften skal vi så til "gås på grillen" hos Lars & Linda. Vi skal jo snart på ferie sammen, så vi skal snakke lidt ferie over grillen, vil jeg tro.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Cecilie. Så har jeg også fundet vej til din blog ;-). Jeg må have været blevet inspireret i mandags, for da jeg kom hjem lavede jeg hele 2 sider mere (og kom også straks til at bestille lidt af alt det sjove udstyr jeg havde brugt hos dig). Rigtig rigtig god sommerferie. Knus Line