søndag, august 05, 2007

Så har jeg fået taget hul på Toscana-billederne

Kristian og jeg tog mange billeder på vores ferie, så jeg løber ikke tør for scrapemner lige forløbig. Det er fint at have noget at vælge imellem, og jeg har da også allerede fået lavet nogle layouts fra ferien:

Postkortfotografering på bymuren i Pienza; jeg kunne ikke lade være at knipse løs, mens familien mosede sig frem til den rigtige opstilling.


Kristian og jeg i Cortona tæt på Italiens ældste bevarede middelalderhuse; jeg er ret glad for billedet og farverne i papirerne var ret perfekte til billedet.

Kristian drillede mig, da vi var i Orvieto. Skulpturen var derudover rigtig fin, så layoutet lå lige for.

I dag holder vi Kids' Day crop på Lifetime, så den står på scrap (og rengøring i Gentofte) hele dagen, og så er det tilbage til universitetsopgaverne imorgen.

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Hvor er de fine - er vild med den joke Kristian levede med dig - den mand har da humor. Og så er det jo skønt at du falder for den...

Glæder mig til at læse mere om din ferie-scrap,- det er jeg stadig meget imponeret over!

Kram
Marianne