tirsdag, august 14, 2007

Lidt nyere scrap

Et billede af en meget fjollet Bertram. Lækre nye Scenic Route papirer,
og en Becky Fleck skitse vendt på siden.

"Vores" hus i Toscana - der var virkelig skønt.
Papirerne er nye Cherry Arte og skitsen er endnu en
Becky Fleck (det gælder om at bruge dem, når man kan og må).

Billeder fra min tur til Michigan i foråret.
Igen igen en Becky Fleck skitse.

Kort til Asgers barnedåb.

Et kort jeg sendte til Diana fra LM
i forbindelse med hendes operation for en uges tid siden.

1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Hejsa

Jeg tror faktisk aldrig jeg har fået kommenteret på din blog, men jeg har faktisk fuldt den længe. Jeg har tilmeldt den til bloglines, så jeg er inde og kigge hver gang du har et nyt indlæg på.

Men....det er nogle hamrende flotte ting du går og laver, er vildt imponeret og bliver tit inspireret til at ville prøve nogle ting.

Hygge fra Betina