onsdag, august 29, 2007

Begyndende efterår - ude og på bloggen

Kristian og jeg var i Dyrehaven i går aftes - vi parkerede ved Rådvad Sø og gik en tur og nød naturen. Der er ingen tvivl om, at efteråret så småt er på vej; nogle af træerne var begyndt at få brune blade og luften havde den umiskendelige sprødhed, der er så nært forbundet med efteråret. Jeg ved godt, at det ikke er helt politisk korrekt, men jeg glæder mig altså til det bliver efterår. Det er også derfor, jeg har taget forskud på glæderne og ændret overskriften her på bloggen...

Billederne er fra i går, og man kan egentlig godt se, at det ikke var meget varmt. Det var perfekt vejr (bortset fra de 5 minutter, hvor det regnede) til en gåtur.




4 kommentarer:

Gitte sagde ...

Skønne fotos - ikke bare i dette indlæg, men også de andre indlæg og så igen nogle skønne layouts fra din hånd. Ja, efteråret er på vej - det mærkes om morgenen nu, hvor luften føles anderledes. Jeg glæder mig også til efteråret - og vil gerne i Dyrehaven og få taget nogle billeder til samlingen.

Anonym sagde ...

ja jeg kan også godt lide efteråret, og forår :)
Rigtig flot header som du har fået lavet til din blog!!!
Har du set du har fået en award fra mig? den er på min blog :)

Connie sagde ...

Dejlig billeder. Efteråret er også en skøn tid. Jeg glæder mig helt vildt til at komme ud og plukke ælber, se træer få skønne farve.
Tro også jeg må en tur i skoven.

Connie sagde ...

Hvilken skøn overskrifte du har lavet på din blog. Ja, man kan godt mærke efteråret er på vej. Jeg glæde mig til at komme ud og plukke ælbe til ælbegrød og æblekage.