torsdag, august 23, 2007

En week-end i Jylland

Jeg har fået en rykker for, at min blog ikke er opdateret. Det må jeg jo hellere råde bod på. Jeg har mest arbejdet med design team opgaver, og derfor har jeg ikke kunnet lægge så meget op her på siden - det kommer alt sammen til september eller de næste par uger.

Jeg har dog lavet denne side, med Katja & Anders' guldklump:


Papirerne er nye Basic Grey Periphery, som egentlig er en serie, jeg var lidt i tvivl om. Farverne passede dog perfekt til Asgers trøje, så et layout er det blevet til. Layoutet er baseret på en skitse Jackie har lavet over en af Madelines layouts.

Det her kort er et Lone skulle bruge i forbindelse med en fødselsdag i week-enden, så det er et rent bestillingsarbejde. Ovalen i midten er de nye Luxe Designs Jotters, som er super fede! Dem kommer jeg til at bruge ofte.

Det bliver ikke til mere i dag for det kan ikke vare mange minutter, før Louise ringer på døren. Hun og jeg skal køre til Lønstrup i Nordjylland i dag for at være sammen med Inge-Britt i week-enden. Den står på hygge, scrap, snak og gåture ved Vesterhavet. Jeg kan ikke mindes, hvornår jeg har været ved Vesterhavet sidst; men jeg ved, at jeg var det i 1979 ;o)

1 kommentar:

Else Slipsager Petersen sagde ...

Super flotte LO du laver, jeg kigger altid med på din blog.

Er også vild med dit kort.

God tur til vesterhavet, der er altid dejligt uanset vejret.