mandag, maj 28, 2007

Ikke ret meget regn...

Vejret har ikke været smukt i pinsen, men det har heller ikke været så rædsomt, som meteorologerne truede med. Kristians fødselsdagsfrokost i går gik fint; vi grillede på terassen og sad så indenfor og spiste. Det var vældig hyggeligt med 14 mennesker i huset ;o)

Jeg har lovet at fortsætte med at lægge "ældre" layouts op, som jeg ikke har fået lagt her løbende, så I får et par stykker mere i dag.


På Lifetime havde vi et fest-udsmykningstema, hvor vi skulle lave diverse til festen: invitationer, bordkort, party favors og så videre. Med Junkitz's Extreme Boy linje som inspiration var jeg nødt til at lave et sæt til en piratfest med skattejagt. Jeg elskede skattejagt som barn, og fik helt lyst til at lave en skattejagt, da jeg havde lavet det her sæt færdigt. Måske skulle jeg overveje at lave det til min fødselsdag.


Til Norris bogen om mig udfordringer har jeg lavet det her layout om en almindelig i mit liv (eller i hvert fald om en tilfældig dag i mit liv).

1 kommentar:

Susan sagde ...

I love looking at your layouts....gonna have to find a site that will translate your site into English for me.....or a place to learn Danish! lol!!