lørdag, maj 26, 2007

En stor gevinst - og pinse

I går kom der mail fra troldekugler.dk og med i den mail var et link, som gjorde mig i særligt godt humør.

Jeg som ellers sjældent deltager i konkurrencer har været så heldig at vinde en guld lykkeknude til mit troldekuglearmbånd! Det er jo en fest. Kate fra LMs design team har taget billedet, og jeg holder meget af det billede. Det er så sjældent, jeg kan holde ud at se billeder af mig selv, men Kates foto af mig er en undtagelse. Og så at vinde oven i købet ;o)

Det er pinse, men der bliver vist ingen dansende pinsesol at nyde. Kristian og jeg kører på Odden i dag, for imorgen skal vi fejre Kristians fødselsdag for familien. Vi har planlagt grill, og vi holder fast ved den beslutning også selvom det skal tordne og regne imorgen; det kan bare komme an!

1 kommentar:

Charlie sagde ...

SÅ fik du gang i bloggen igen- GODT - ellers havde du også fået smæk næste gang jeg så dig =0).

Her plejede man at kunne få et inspirationsfix og så leverede du pludselig ikke.

TIL LYKKE med den flotte guldkugle og det foto er da bare for lækkert. Bare jeg kendte en der kunne tage billeder af mig jeg kunne holde ud at se på.