fredag, maj 25, 2007

Flere layouts


Christian og Heidis Bertram er seneste offer for scrapbooking, og han er bedårende. Det her billede af Heidi og Bertram er fra starten af marts, hvor Bertram var cirka 2 uger. Heidis overskud er imponerende!

Endnu et layout til Norris BOM-challenge; denne gang om mit navn. Det er Kate fra LM's design team, som har taget billedet. Det er sjældent jeg bryder mig om billeder af mig selv, men Kate gjorde virkelig et fantastisk stykke arbejde med billederne.

Jeg var nødt til at prøve Beshkas fantastiske blomster i lag, og det kom til at gå ud over Lene Lohmann og hendes fødselsdagskort!

Denne blog startede med at være engelsk - det er den åbenbart ikke mere. Men der skal til gengæld nok komme nogle flere layouts.

I might write a bit in English since I know some Americans that might drop by but I think I'll keep most of the blog in Danish - with a few exceptions all of which will then be in italic.

2 kommentarer:

Laila sagde ...

Så trevligt med uppdaterad blogg..
Du gör så fina LO. Tack för inspiration.
Kram från Laila

Gitte sagde ...

Modtageren af kortet kan vist ikke være ked af, at du prøver nogle nye ting af ! Det er bare superflot - og skønt at du har fået en "lille opsang" - sikkert kærligt ment - til at opdatere din blog - det er jeg bestemt ikke ked af ! Jeg nyder at se dine flotte LO.