onsdag, marts 05, 2008

Lånebilleder

Der er noget befriende og herligt over at scrappe børnebilleder (det har muligvis skrevet om ved tidligere lejligheder). Som bekendt har Kristian og jeg endnu ikke børn, så jeg låner billeder i stedet. I denne omgang har jeg lånt billeder af lille Charlotte, hvis mor Suzi er aktivt medlem på Lifetime. Billederne er fra den dag Charlotte blev seks måneder.

Jeg ville have et meget let og kækt udtryk, og Scenic Route Loveland papirerne har netop sådan et kækt piget look uden at være overdrevet tuttenuttede. Jeg brugte et bazzill papir som skabelon til det småprikkede papir, og da jeg jo selv bestemte, hvor der skulle være huller, valgte jeg at lade nogle af "boblerne" være lukkede. I stedet stemplede jeg et rundt motiv i alle "boblerne".

Jeg havde en KI Memories softie ramme liggende, som passede godt i farverne til papirerne, men jeg kunne desværre ikke passe den ind i designet. For at få den indarbejdet klippede jeg den over i to og brugte de to halvdele som fotohjørner.


1 kommentar:

Charlie sagde ...

Lækker baby med yndigt navn !!! OG supersødt og cool LO. God ide med rammen som fotohjørner ser kanon ud.