mandag, marts 31, 2008

Og så har det egentlig også været torsdag

Jeg har ikke fået scrappet så meget på det sidste; der har ikke været tid med køkken og nu ferie. Men det har da været torsdag, så jeg har et enkelt layout, jeg kan vise frem. Det er med et billede fra Mårup Kirke, og det er taget, da Louise, Inge-Britt og jeg holdt scrapweek-end i august. Det kan muligvis være svært at se på et billede af et billede, men lyset er helt overnaturligt og det får billedet til at ligne et maleri.



Jeg har naturligvis opdateret min scraprevision med materialerne fra dette layout. Det er lidt sjovt, at trenden med at lave en scraprevision har bredt sig lidt i USA (eller måske snarere i de små cirkler om LM), men jeg synes ikke, jeg har set mange danske scraprevisioner ;o) Jeg kan nu fortsat varmt anbefale at føre den - det er sjovt at se, hvordan det står til med forbruget (eller indkøbene).

6 kommentarer:

Pia sagde ...

Smukt foto og et flot lo med mange fine detaljer, supert

Netti sagde ...

Uha jeg tør slet ikke gøre op hvor meget jeg handler for hihi.
Superlækkert layout. Sikke et megaflot billede. Farverne du har brugt er bare SÅ skønne!

Kornum sagde ...

Skønneeee faver super opsætning
flot lo:)

Kornum sagde ...

Skønneee faver super opsætning
flot lo:)

Stine66 sagde ...

Jeg TØR simpelthen IKKE lave den der revision. Men det er en god ide.

Anonym sagde ...

I'm sorry, I only speak english, but was looking at your blog because of the beautiful scrapbook pages. But then I had to know; was the kitchen green before or after you painted? It is hard to tell without reading?