onsdag, december 05, 2007

Lidt at varme sig ved

På Lifetime Moments har vi 30 days of Christmas, som består af daglige mails med idéer til julegaver - hvis du ikke allerede modtager dem, så kan du tilmelde dig de særlige og de almindelige nyhedsbreve her: LM Newsletter Subscription.

Dagens idé er et minialbum, jeg har lavet med Basic Grey Figgy Pudding og lidt andre gode sager. Albummet er også fra Basic Grey; jeg er vild med deres nye chipboardalbums i de forskellige funky former.







Kender I det, at man her op til jul kan komme til at savne bare at scrappe et helt almindeligt layout fremfor alle kortene og småprojekterne?

2 kommentarer:

Stine66 sagde ...

JA det kender jeg godt, jeg har ikke lavet LO's længe, men nu savner jeg det. meen hvornår skal man nå det i december ?
Hilsen Stine

Anonym sagde ...

WOW - så tjusigt!