lørdag, april 05, 2008

Lidt nyere scrap

I dag er det min søde kusine Lizas 13 års fødseldag, og jeg er ked af, at Kristian og jeg ikke kunne være med. Jeg havde lavet en scraporienteret gave til Liza, som mine forældre havde med til fødselsdagen i dag. Liza er interesseret for at lave kort og scrappe, så jeg synes naturligvis, at det skal påskyndes.



Lizas gave bestod af en AMM Tote med et personligt navneskilt, samt en Prima rack dresset op og derefter fyldt med forskellige scrapgodter. Jeg holder meget af at genbrug af sådan noget som Prima racken; det giver på en eller anden måde mere mening, når tingene kan få nyt liv.

2 kommentarer:

Netti sagde ...

Wow den gave blev hun vel helt vild med. Det ser da supergod tud det du har lavet.

Stinne sagde ...

Nøj en fed gave - mon ikke hun blev ovenud lykkelig!