lørdag, september 08, 2007

DT layouts

Det har været torsdag, og Lifetimes Design Team har postet nye layouts - denne gang om produkter, vi havde købt men måske haft lidt svært ved at omsætte til layoutidéer.

Det første layout har billeder af Christian, Heidi & Bertram på stranden på Bornholm. Det er det brede filtbånd, der løber over hele layoutet, der var min udfordring på denne side. Jeg har en del farver af Queen & Co. filt, men jeg synes, de er svære at bruge. Her blev løsningen at vælge en farve, der i forvejen var fremherskende på layoutet og desuden tilføje ekstra elementer til filtet.



På det andet layout var det diecuts (i dette tilfælde formet som et træ). Jeg har tilføjet chalk og 3d puder til træet, så det får dybde. Derudover måtte træet naturligvis blomstre med hjerter.

Denne week-end skulle blive ret rolig. I dag har vi ingen planer, og i morgen skal vi til brunch hos Lene. Det er egentlig skønt med sådanne week-ender ind imellem. September er altid en meget travl måned for os. Jeg er sikker på, at Kristian nyder at sove længe i dag, så det får han lov til.

2 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åhhhh, så utrolig flotte loer du har lavet, det var jo en fryd at gå dem igennem,jeg håber det er ok jeg tilføjer dig til min blog?

Gitte sagde ...

skønt lo - farver og opsætning matcher bare !